Social media to ta część internetu, w której nie tylko warto, ale powinno się zaistnieć. Niezależnie od tego, czy Twoja firma jest duża, czy mała, czy zatrudniasz setki pracowników, czy działasz samodzielnie – to miejsce odpowiednie dla Ciebie.
Na Akademii Social Media, podczas wykładów i praktycznych warsztatów, przedstawimy kluczowe zasady działalności firm i marek w mediach społecznościowych. Pokażemy, jak maksymalizować skuteczność działań i czego unikać. Wskażemy możliwe zagrożenia i powiemy, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach. Dodatkowo zaprezentujemy złote rady, jak prowadzić działania zgodnie z dobrymi i sprawdzonymi praktykami oraz podsuniemy kilka niestandardowych pomysłów wykorzystania social media.
Zaproszeni eksperci podzielą się bogatą wiedzą i doświadczeniem, dzięki którym będziesz mógł samodzielnie działać.
Akademia Social Media to cykl wykładów i warsztatów, na których zdobędziesz odpowiednią wiedzę, by samodzielnie działać. Dla osób, które chcą jeszcze bardziej zgłębiać tajniki social media przygotowaliśmy też zajęcia na poziomie zaawansowanym. Jeżeli jeszcze nie korzystałeś z social media, zacznij Akademię od pierwszego spotkania. Jeżeli chcesz tylko poszerzyć wiedzę, możesz dołączyć do kolejnych spotkań na takim etapie, jaki Cię interesuje.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniach mogą przejść cały program Akademii Social Media (biorąc udział we wszystkich spotkaniach), mogą także dołączyć do cyklu w wybranym momencie.
Zapisów dokonuje się oddzielnie na każdą Akademię poprzez formularz znajdujący się w zakładce Zgłoszenia.
Ceny:
Podane ceny są wartościami netto.
Cykl szkoleń obejmie zarówno podstawy zagadnień związanych z mediami społecznościowymi, jak też tematy dla osób bardziej zaznajomionych z działaniami marek w społecznościach. Poszczególne Akademie są zaplanowane w ten sposób, by stopniowo – krok po kroku – wprowadzać uczestników w temat social media.
Podczas pierwszej Akademii uczestnicy poznają możliwości oferowane przez media społecznościowe. Na kolejnych szkoleniach przedstawione zostaną poszczególne narzędzia i sposoby integracji różnych kanałów komunikacji. Uczestnicy „od środka” poznają też blogosferę. Następne szkolenia będą poświęcone budowaniu strategii oraz maksymalizacji skuteczności, a także sytuacjom kryzysowym. Na koniec cyklu zaplanowano zajęcia na poziomie zaawansowanym, które obejmą działania niestandardowe, reklamę i aplikacje, a także mierzenie zasięgu i skuteczności działań.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniach mogą przejść cały program Akademii Social Media (biorąc udział we wszystkich spotkaniach), mogą także dołączyć do cyklu w wybranym momencie.